Faktura - Fakturaen vil blive sendt særskilt i midten af måneden. Faktureringsadresse og leveringsadresse skal altid være det samme, når du vælger at betale med faktura. Med dine varer får du samtidig en følgeseddel med.
Kundeservice - TVINS kundeservice er der for dig! Du er altid velkommen til at sende e-mail til help-dk@tvins.com hvis du har spørgsmål eller kommentarer. Vi vil kontakte dig inden for 48 timer. Eller ring på 70 333 999
Forsendelser
Land og valuta - Følgende lande har deres egne hjemmesider, hvor du betaler i lokal valuta: Danmark, Finland, Norge og Sverige. Bemærk, at det ikke er muligt at sende varer på tværs af grænserne. Vi leverer ikke til Grønland eller Færøerne. Tvins produkter kan købes via vores forsælger på Færøerne VØRUHUSID: http://www.voruhusid.fo/
Vi har ingen aftale med Bring ang. hjemmelevering. Bring leverer pakkerne til den nærmeste pakkeshop. Bring sender sms/email avisering.
Leveringstid
Den leveringstid vi har angivet er det antal arbejdsdage indtil pakken forlader TVINS´ lager. Så tilkommer fragtfirmaets leveringstid, som regel 1-4 hverdage. Pakken leveres til den nærmeste bring pakke shop. Leveringstiden på hjemmesiden er derfor en estimation og da uforudsete forsinkelser kan opstå kan vi ikke garantere at dine varer sendes inden for angivet antal hverdag.
Ordrebekræftelse
Når du sender din ordre via hjemmesiden vil du se en skærm til bekræftelse med dit ordrenummer og det samlede ordrebeløb.
Leveringsgebyr - eventuelle leveringsomkostninger til din ordre bliver vist ved kassen og ordrebekræftelse.
Moms - Alle priser er inklusive moms uanset hvilket land du har valgt. Derfor er den pris du ser, den pris du betaler.
Uafhentede pakker
Din vare vil som regel ligge på posthuset i 14 dage efter ankomstdagen. Derefter sendes den tilbage til os. Vi debiterer en afgift for varer som ikke hentes. Afgiften er p.t. 199 kr og dækker vores omkostninger for fragt, returfragt, ekspeditionsafgift.
30 dages Prøv-Hjemme-Garanti
Prøv produktet hjemme hos dig selv før du beslutter dig for at købe det! Hvis du vælger at betale med faktura vil du modtage en faktura på hele beløbet i slutningen af måneden. Hvis du har prøvet produktet og siden vælger at sende det retur så betaler du prøveomkostningen på 99 kr samt returomkostningen på 100 kr. Hvis du vælger at betale med kort trækker vi produktets pris når du gennemfør købet. Hvis du siden vælger at sende det retur tilbagebetales vareværdien minus prøveomkostningen på 99 kr hvis du har brugt varen samt returomkostningen på 100 kr. Du er velkommen til at ringe til vores kundeservice hvis du vil vide mere.
Returer
Vi sender dig en returlabel når du meddeler os at du vil returnere en vare. Dette gør håndteringen af din retur mere sikker, for hvis du sender den selv, er det dig som kunde som har ansvaret for varene indtil de når os. Defekte produkter skal returneres i samme stand som de blev modtaget i, se informationen om reklamation. Tag kontakt med vores Kundeservice på
tlf 70 333 999 eller du kan sende en email til help-dk@tvins.com hvis du har spørgsmål vedrørende returer. Returomkostningen er p.t. 100 kr pr pakke når du bruger vores returlabel. Omkostningen for din retur kommer på en separat faktura efter at vi har hånteret din retur.
Fortrydelsesret
Som privatperson har du ifølge Fjernsalgsloven 14 dages fortrydelsesret. TVINS tilbyder hele 30 dage som en ekstra service til dig. Prøv din vare hjemme og hvis du ikke vil beholde den kan du returnere den inden for 30 dage. Varen skal sendes tilbage i original emballage sammen med alle varens bestanddele inklusive alle manualer. En prøveomkostning på 99 kr vil blive debiteret hvis du har brugt varen samt en returomkostning på 100 kr. Vi kan ikke tilbagebetale penge for forbrugsvarer såsom parfumer, undertøj, hygiejneprodukter, CD´er, Videoer og DVD´er hvis emballagen er brudt. Hvis varen er returneret og der mangler f.eks. en manual, DVD eller sin original emballage, debiterer vi en rimelig omkostning for værdiforringelse udover din prøveomkostning. I Tvins butikker gælder detailhandlens købsvilkår - fuld retturret i 30 dage mod fremvisning af original kvittering og at varen er ubrugt og i intakt emballage.
Reklamation
Tvins følger købelovens reklamationsret, hvilket betyder, at du har to års reklamationsret efter at du har modtaget varen. Dette forudsætter, at du har fulgt alle vedligeholdelsesråd og at normal pleje overholdes. Hvis du vil reklamere over en vare skal du kontakte vores Kundeservice, som hjælper dig med din reklamation. Du vil derefter blive bedt om at fremlægge fotografier af fejlen/den defekte vare, hvor fejlen er tydelig og synlig. Vi vil så sende en forudbetalt returlabel til dig. Når vi har modtaget den reklamerede vare undersøger vi fejlen. Vær venlig at kontakte Kundeservice på tlf 70 333 999 for sprørgsmål vedrørende reklamationer og returer. Eller du kan sende en e-mail til help-dk@tvins.com
Tilbagebetaling- Når vi har modtaget besked om retur betaler vi pengene tilbage inden for 14 dage. Hvis du har betalt med kort, vil beløbet blive tilbagebetalt på kortet. Hvis du har betalt via TVINS faktura, vil pengene blive indsat på din bankkonto eller via postanvisning. Hvis du ønsker at få pengene udbetalt på en anden måde kan du kontakte vores Kundeservice på
tlf 70 333 999 eller du kan sende en email til help-dk@tvins.com. Ved tilbagebetaling justerer vi for eventuelle returomkostninger.
Personlige oplysninger
På TVINS værner vi om at beskytte dit privatliv og vi bestræber os altid på at sikre vores kunders persondata på et højt niveau (f.eks. vil vi aldrig sælge dine personoplysninger til et andet selskab). De personoplysninger vi indsamler på TVINS, bruges til at håndtere ordrer/ køb, kundeservice samt for at gennemføre arrangementer eller konkurrencer.
Her nedenfor kan du læse om hvorfor vi har brug for dine personoplysninger:
• Opflydelse af købsaftalen. Denne indsamling af dine personoplysninger er påkrævet for at opfylde vores forpligtelser i henhold til købsaftalen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores forpligtelser ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Vi opbevarer dine persondata indtil købet er gennemført (inklusive levering og betaling) og derefter i 36 måneder for at kunne håndtere eventuelle klager og garantier.
• For at kunne opfylde virksomhedens juridiske forpligtelser. Denne indsamling af dine personoplysninger er obligatorisk ifølge lovgivningen. Hvis oplysningerne ikke gives, kan vores juridiske forpligtelse ikke opfyldes, og vi er derfor tvunget til at afvise dit køb. Dine persondata opbevares i 36 måneder efter det at købet er gennemført.
• For at kunne håndtere kundeservice spørgsmål. Berettigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere spørgsmål relaterede til kundeservice. Persondata opbevares indtil kundeservice-spørgsmålet er afsluttet (dog længst i 36 måneder).
• At udføre og styre deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Berretigede interesse. Behandlingen er nødvendig for at imødekomme både vores og din berettigede interesse i at håndtere din deltagelse i konkurrencer og/eller arrangementer. Dine persondata opbevares i den tid som arrangementet/konkurrencen foregår.
• For at kunne håndtere specielle tilbud og fordele til dig som kunde. Oprettelse af dine personlige tilbud og generelle tilbud, tilpassede nyheder, produktanbefalinger, inspiration og fordele. Dine persondata gemmes, indtil dit medlemskab slutter. Du kan nemt afmelde dit medlemskab her.
Vi vil aldrig gemme dine personoplysninger i længere tid end nødvendigt for hvert formål. Og vores hensigt er altid at være åbne og gennemsigtig om, hvordan vi behandler dine personoplysninger, og du har altid ret til at blive "gemt". Alle indsamlede personoplysninger ejes af TVNS AB org. 556649-4208, TVNS AB Box 505, 20125 Malmö.
Det er vigtigt, at du har læst og forstår sikkerhedspolitikken og føler dig sikker i vores behandlingen af dine personoplysninger. Du er altid velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål vedrørende vores behandling af dine persondata.
SIKKERHED FOR KØB
Det er helt sikkert at handle hos Tvins. Tvins servere benytter en avanceret krypteringsteknologi - SSL (Secure Sockets Layer). Når vores sikre server modtager informationen fra dit kreditkort bliver informationen sendt i et krypteret format direkte til banken. TVINS bruger WorldPay (tidligere Bibit) og opfylder kravene til PCI. Betaling med kreditkort sker i overensstemmelse med den svenske lovgivning for internet-betalinger. Når du har gennemført din betaling via internettet, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Det beder vi dig om at gemme.
Bestil – TVINS tager forbehold for udsolgte varer, prisændringer og eventuelle fejl. Vi gør opmærksom på, at det kan være vanskeligt at gengive farver korrekt på billeder.
Ansvar - For at handle på Tvins skal du være over 18 år og forstå de betingelser, der gælder for samhandelen med Tvins. Tvins er underlagt de til enhver tid gældende love og regler om produktansvar i Danmark og EU.
Tvist- Eventuelle tvister og spørgsmål skal afgøres af danske domstole i.h.t. dansk ret.
Kundeservice - Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp er du velkommen til at sende e-mail til help-dk@tvins.com eller ring på 70 333 999